5/5 - (2 امتیاز)

سبد پلاستیکی بزرگ صنعتی

موضوع تولیدات انبوه و یا حجیم همیشه به دنبال خود بحث چگونگی حمل و جابجایی و سهولت در این زمینه را بوجود میاورد تولیدات در این زمینه میتوانیم به چند نمونه از جمله تولیدی های کفش و کیف ،تولیدی پوشاک ، تولیدات مواد غذایی بسته بندی ، اتوشویی و هتل ها را میتوان نام برد .

در اینجا ما در مجموعه تولید پلاستیک بزرگ ری پلاستیک ما با تولیدات گوناگونی مواجهیم که در انواع متنوع و ابعاد و اوزان بسیا ر زیاد و کارآمد قابل بازیابی و بررسی است.

همانطور که میدانید بواسطه فاکتور هایی از جمله بحث اسکان تعداد زیادی محصول در یک بسته برای حمل و جابجایی ،استحکام و مقاومت در برابر ضربه ودرجه حرارت ها ی متفاوت مخصوصا در انباری ها و انواع سرد خانه و گرم خانه ها برای استفاده از چنین محصولاتی باید دقت لا زم را در مراحل طراحی و بطور کل ساخت در کارخانه تزریق پلاستیک در نظر داشت تا بتوان یک سبد بواقع کار آمد و از نوع  درجه کیفی بالا برای این نوع خاص فعالیت ها در نظر گرفت.

صاحبان مشاغلی چون تولیدی های پوشاک ، صنایع مختلفی که با قطعات و محصولات یکدست بسته بندی سرو کار دارند میتوانند با انتخاب درستی جلوی ضرر های هدر رفتن زمان و هزینه های گزاف را گرفته و از این وسیله به عنوان ابزاری خوب و کارآمد برای نگه داری م و حمل و جابجایی آن با استفاده از اسانسور به هدف خود دست بیابند.

این سبد ها دارای خصوصیت های منحصر به فرد دیگری نسبت به دیگر محصولات ری پلاستیک هستند که ازآن نوع میتوان به تعبیه 4 چرخ در قسمت تحتاتی و لیفتراک خور بودن آنها اشاره داشت.

در مراحل مختلف مکانیزاسیون شما میتوانید از این ابزار استفاده نمایید و بار خود را با وسایل استانداردی که برای این این کار در نظر گرفته شده جابجا یا حمل نمایید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به امکان انتخاب رنگ، استفاده از کلیشه مشخصات مشتری، امکان تولید در کیفیت های محتلف و سفارشی سازی طبق نیاز های مشتری در سفارشات عمده اشاره کرد. پلاسکت با هدف تامین نیاز های صنعت و کشاورزی اقدام به فعالیت در زمینه سبد های صنعتی, سبد انار, سبد انگور, سبد مرغ,سبد ماهی, سبد میگو, سبد میوه , سبد لبنیاتی و انواع سبد های پلاستیکی بسته به نیاز تلاشگران عزیز، نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *