5/5 - (5 امتیاز)

سبد انگور و سبد کشمش

سبد های خاص انگور به جهت مورد استفاده از آن در گروه تولیدی صنعتی ری پلاستیک با استاندارد های ویژه خود در خط تولید قرار دارد که از آن جمله میتوان به فاکتورهایی همچون اندازه نسبتا بزرگ

شیار و منفذهای باریک و متناسب  روی دیواره  وکف اشاره داشت و لبه صاف در سبد ابهری نیزیکی از ویژگی های این نوع است

که قابل اشاره کردن است در طراحی این نوع سبد نکاتی همچون ساختار و کارایی آن مد نظر بوده .

چرا که از آنجایی که محلول مرحله کشمش ،هم باید ضد عفونی کننده باشد  و هم خاصیت قلیایی را دارا باشد (برای ایجاد منافذ روی حبه های انگور)

از این رو استفاده از یک سبد با جنس و اندازه  مناسب را ضروری میکند.

تولید سبد مخصوص انگور و کشمش در ابعاد 26*33*53 با وزن 1450 گرم برای آوری 20 الی 25 کیلو  کفایت میکند

همچنین سبد های انگوری با شیار بسیار ریز با ابعاد 28*33*53 وبا وزن 1500 گرم مناسب 30 کیلو از نوع انگور میباشد.

سبد حمل کشمش

این روز ها از کشمش که میوه رسیده و خشک انگور به شمار میایداز سبد های متعارف و مخصوص به خود استفاده میشود .

انواع سبد های کشمشی برای انواع مورد استفاده کشمش مانند انواع کشمش آفتابی ،انگور مویز،دودی و اقلام دیگر نیز استفاده میشود.

شما میتوانید محصول کشمش خود را بدون نگرانی از هر جهت داخل این سبد ها حمل نمایید .

از آنجایی که کشمش نه تنها یک ماده خوراکی خوشمزه است که در انواع تنقلات و شیرینی جات میتوان رد پای آن را احساس کرد بکه این میوه بسیار گرانبها و مفید فایده مصارف دارویی نیز دارد و از آن بعنوان یک مادده دارویی در عطاری ها و فروشگاه های عرضه داروهای گیاهی نیز یافت میشود.

به همین دلیل استفاده از این گیا و محصولات متنوع کشمش که خواستگاه های متعددی را نیز در ایران دارد شما میتوانید سبد حمل کشمش مخصوص خود را انتخاب و استفاده نمایید.

سبد کشمش در انواع ابعاد و اوزان برای مصرفبار  16 تا 25 کیلویی را میتوانیبدئ با مراجعه به کاتالوگ های آپلود در سایت بررسی کنید یا برای هر نوع مشاوره ای با کارشناسان آن تماس حاصل نمایید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به امکان انتخاب رنگ، استفاده از کلیشه مشخصات مشتری، امکان تولید در کیفیت های محتلف و سفارشی سازی طبق نیاز های مشتری در سفارشات عمده اشاره کرد. پلاسکت با هدف تامین نیاز های صنعت و کشاورزی اقدام به فعالیت در زمینه سبد های صنعتی، سبد انار، سبد انگور، سبد مرغ، سبد ماهی، سبد میگو، سبد میوه، سبد گوجه، سبد لبنیاتی و انواع سبد های پلاستیکی بسته به نیاز تلاشگران عزیز، نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *