Rate this post

فروش سبد پلاستیکی در تبریز _سبد پلاستیکی در تبریز

جعبه یا ﺳﺒﺪ ﻣﯿﻮه ﯾﮑﯽ از ﭘﺮﻓﺮوش ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻟﺎﺗﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﺸﺎورزی و ﺑﺎﻏﺪاری ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار می گیرد و ﺗﻮﻟﯿﺪی ﻫﺎی ﺟﻌﺒﻪ ﻫﺎی ﭼﻮﺑﯽ ﯾﮑﯽ ﭘﺲ از دﯾﮕﺮی ﺟﺎی ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺧﻄﻮط ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﺒﺪ ﭘﻠﺎﺳﺘﯿﮑﯽ داده اند.

ﺧﻄﻮط ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﺒﺪﻫﺎی ﭘﻠﺎﺳﺘﯿﮑﯽ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻨﻄﻘﻪ ای و ﺳﻠﯿﻘﻪ ﺻﺎﺣﺒﺎن آﻧﻬﺎ در ﮐﯿﻔﺘﯿﻬﺎی ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻧﯽ ﻣﺸﻐﻮل ﺑﻪ ﮐﺎر ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎر ﻫﻢ ﺳﻮدآور ﺑﻮده از این رو ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﺒﺪ ﻣﯿﻮه ﺑﻪ ﯾﮑﯽ از ﭘﺮﻃﺮﻓﺪارﺗﺮﯾﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪی ﻫﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ

♦️تولید کننده انواع سبد پلاستیکی در تبریز

از سبد های پلاستیکی به طور عمده برای نگه داری میوه ها استفاده می شود برخی از سبدها توسط ماشین آلات تولید می شوند، اما بخشی از آن ها به عنوان ظرف هایی که با دست الیاف گیاهی بافته می شوند، تعریف می شوند.

سبدها در انواع سایزها، رنگها، قالبها در برترین تولیدی‌های کشور، ساخته شده‌اند.

سبدها از مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند. در صورتی که برای کاربردهای صنعتی به کار روند، مواد اولیه‌ی پتروشیمی در ساختشان بکار می‌رود. این سبدها در سایزهای بزرگ؛ 18 کیلویی، 20 کیلو، 25 کیلویی تولید می‌شوند.

در مقابل سبدهای میوه قرار می‌گیرند. سبدهای میوه، معمولا یکبار مصرف هستند و برای نگهداری موقتی میوه‌ها از باغ تا فروشگاه میوه و تره‌بار، کاربرد دارند

♦️ مواد تشکیل دهنده سبد های پلاستیکی

سبدهای پلاستیکی  از مواد اولیه ی شیمیایی به نامهای پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند. این مواد اولیه وارداتی بوده و با نرخ دلار وارد کشور می شوند. بنابراین با قیمت قابل توجهی تولید می شوند.

این سبد ها استحکام بالایی دارند و چند بار مورد استفاده قرار می گیرند. از این سبدها در حمل لبنیات، پروتئین ها و … بهره گرفته می شود.

این در حالی است که در صنف میوه و تره بار، باغداران گرامی سبد مصرفی خود را مجددا دریافت نمی کنند چرا که سبدهای میوه و تره بار به اقصی نقاط کشور ارسال می شوند.

این سبدها برای یکبار جابجایی میوه و تره بار از باغ تا مصرف کننده مورد نیاز هستند پس کالای یکبار مصرف تلقی می شوند.

در ساخت جعبه پلاستیکی در تبریز از درصد کمی مواد نو و درصد بالایی مواد بازیافتی استفاده می شود. بنابراین با قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی در دسترس باغداران قرار می گیرد.

♦️ پخش عمده سبد میوه پلاستیکی با قیمت مناسب در تبریز

قیمت سبد میوه پلاستیکی تبریزی با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. سبد میوه با توجه به کارکردی که دارد دارای ابعاد مختلفی است و هر کدام از این محصولات ضخامت های مختلفی هم دارند.

سبد میوه برای مصارف صنعتی به کار می رود و همچنین برای جمع آوری میوه و همچنین برای حمل و نقل استفاده می شود.

مزایای این سبد ها وزن کم است و قیمت ارزان آن است و در درجه ی دوم این سبد ها عایق حرارتی و یا الکترونیکی خوبی هستند و در برابر حلال های شیمیایی مقاوم می باشند و همچنین قابلیت شکل پذیری زیاد و مقاومت در برابر ضربه و فشار را دارند.

هرچه تعداد سفارش بیشتر، قیمت سبد پایینتر خواهد بود و به قیمت درب کارخانه نزدیکتر است.

?جهت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید  ?

 7- 02133382004

فکس : 02133382006

تلفن همراه : 09121493724

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *