5/5 - (1 امتیاز)

سبد پلاستیکی در خرم آباد _فروش سبد پلاستیکی در خرم آباد

سبد پلاستیکی میوه در جاهای مختلفی کاربرد دارند. در میوه فروشی ها، برای جمع کردن میوه در کشاورزی، برای حمل و نقل میوه ها.

سبدهای میوه در رنگ های مختلفی وجود دارند و این موضوع می تواند در هنگام تفکیک سازی میوه های مختلف و یا نمای ظاهری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

✔️ انواع سبدهای پلاستیکی در خرم آباد

سبدهای پلاستیکی، به دو دسته‌ی بزرگ تقسیم می‌شوند:

*سبدهای صنعتی: این سبدها از مواد پتروشیمی (نو)، در سایزهای 14 کیلویی تا 25 کیلویی، ساخته می‌شوند. وزن سبدهای صنعتی معمولا بین 1200 تا 2000 گرم می‌باشد. همچنین آنها دارای استحکام بسیار بالایی هستند و برای مصارف حمل لبنیات،مرکبات و حمل پروتئینها، حمل خرما، حمل قطعات خودرو و … به کار می‌روند.

*سبدهای میوه و تره‌بار: این سبدها در اکثر مواقع از مواد آسیابی(بازیافتی) ساخته می‌شوند. برای نگهداری و جابجایی میوه‌ها از باغ تا فروشگاههای میوه و تره‌بار، استفاده می‌گردند. سبدهای میوه اگر لازم باشد که میزبان میوه‌ها برای مدت طولانی چند ماهه باشند، از مواد مرغوبتر و قالبهای سنگین‌تر، در ساختشان بهره گرفته می‌شود.

✔️معیارهای کیفیت سبدپلاستیکی در خرم آباد

در مواردی که سبد پلاستیکی میوه برای نگهداری طولانی، یک تا 8 ماه بکار گرفته می شود، از نوع سوم سبد ولی با وزن کمی بالاتر (قالب مقاومتر) استفاده می شود.

قابل یادآوری است که هر سبد میوه دارای قالبی است که توسط طراحان قالبساز طراحی و ساخته می شود. سبدهای تولید شده با وزنهای قابل حمل، خوانده می شوند.

مثلا سبد 8 کیلویی، سبد 20 کیلویی و… . هر سایز سبد دارای وزن استانداردی است. طوریکه دو معیار مهم را اجابت کند.

*استحکام بالا: باعث می شود سبد دارای انعطاف یا شکستگی در زمان حمل میوه ها نشود.

*عبور هوا: در مابین میوه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. جریان هوا باعث می شود که میوه ها سالم و با کیفیت باقی بمانند.

قصد خرید سبد پلاستیکی را دارید باید بر روی کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید و سبد هایی را تهیه نمایید که کیفیت بالایی داشته باشند. خرید جعبه پلاستیکی با کیفیت باعث میشود تا نیازی به خرید سبد در کوتاه مدت نداشته باشید و بتوانید تا مدت های طولانی از آن بدون اینکه با مشکلی مواجه شود استفاده نمایید.

اما یک سبد پلاستیکی چگونه به کیفیت بالایی دست خواهد یافت؟ زمانی که تولید کننده سبد پلاستیکی از مواد مرغوب و درجه یک در ساخت و تولید سبد بهره گرفته باشد در نتیجه کیفیت آن نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

✔️ فروشنده سبد پلاستیکی

موادی که در ساخت جعبه پلاستیکی مورد استفاده قرار میگیرد به دو نوع مختلف یعنی درجه یک و همچنین مواد دست چندمی دسته بندی میشود که اگر در ساخت سبد مواد درجه یک و با کیفیت به کار رفته باشد در نتیجه کیفیت آن نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

با خرید سبد پلاستیکی همچنین هزینه های خود برای خرید سبد را خواهید کاست زیرا این سبدها به راحتی آسیب نمیبینند که از این رو دیگر نیازی به خرید مجدد سبد برای شما وجود نخواهد داشت.

?جهت سفارش سبد در خرم آباد با شماره های زیر تماس بگیرید  ?

 7- 02133382004

فکس : 02133382006

تلفن همراه : 09121493724

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *