Rate this post

تولید کننده سبد پلاستیکی در شیراز _ سبد پلاستیکی در شیراز

سبد میوه پلاستیکی در شیراز از مهم‌ترین کالاها در عرضه حمل و نقل میوه است که در ری پلاستیک در برنده ها و ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شود و در کشور به فروش می رسد.

میوه از مهم‌ترین نیاز های روزانه افراد است که در تمامی فصول در انبارها در سبدها نگهداری می شود سبد های پلاستیکی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که هر نوع سبد ویژگی های خاص خود را دارد.

سبد میوه پلاستیکی از مهم‌ترین کالاها برای جابجایی و حمل و نقل میوه ها می باشد و در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شود این محصول از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه در رنگ ها و طرح های زیبایی تولید می شوند.

این سبد های پلاستیکی در شیراز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها مطابق با دانش روز دنیا در کارخانه هایی بزرگ و گسترده به صورت انبوه تولید می شود

فضایی که سبد های پلاستیکی  میوه در آن تولید می شود بسیار وسیع است به دلیل اینکه این سبد ها فضای زیادی را اشغال می کنند این محصول در اندازه هایی تولید می شود که قابلیت حمل چند کیلوگرم میوه را دارد.

♦️ برای خرید بهترین سبد پلاستیکی میوه در شیراز در هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشیم ?

  1. وزن، وزن سبد میوه یکی از فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید سبد باید به آن دقت شود.
  2. پایه دار بودن نوع آن که باعث استحکام بیشتر سبد می شود و از شکستگی سبد جلوگیری می‌کند.
  3. جنس سبد باید به گونه ای باشد که به بافت میوه آسیب وارد نشود.
  4. سایز یا گنجایش نیز باید هنگام خرید مد نظر باشد تا بتوانیم سبد مورد نیاز خود را خریداری کنیم.

♦️ چند نوع سبد وجود دارد؟

  1. سبد ساخته شده با مواد نو که برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شوند و قیمت بالایی دارند.
  2. سبد ساخته شده از درصد بالایی مواد نو و درصد پایینی مواد بازیافتی که برای حمل لبنیات و پروتئین و … کاربرد دارند. قیمت نسبتا بالایی دارند و چند بار مصرف هستند.
  3. سبد ساخته شده با درصد بالایی مواد بازیافتی و درصد کمی مواد نو که برای حمل میوه و تره بار استفاده می شوند. قیمت مناسبی دارند و معمولا یکبار مصرف هستند.

♦️ قیمت سبد میوه پلاستیکی در شیراز

قیمت بهترین سبد میوه پلاستیکی شیراز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا محصولات خود را به صورت عمده و جزئی به صورت مستقیم با حذف تمامی واسطه های بازاری و دلالان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش سبد میوه توسط مرکز فروش اینترنت معتبر و شناخته شده به صورت آنلاین صورت می گیرد زیرا این روش خرید باعث کاهش هزینه ها می شود و خریداران می توانند این محصول را با ارائه ضمانت و اطمینان خاطر خریداری کنند.

?جهت سفارش سبد در شیراز با شماره های زیر تماس بگیرید  ?

 7- 02133382004

فکس : 02133382006

تلفن همراه : 09121493724

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *